vrijdag 2 mei 2008

manga...jippie!

Jaja, ik heb de Manga sectie erbij gekregen. Helemaal leuk!

Ik zal even uitleggen waar deze blijheid vandaan komt: Ik werk sinds een half jaar bij the American Book Center in Den Haag en na een tijdje en een training heb ik mijn eigen inkoop secties gekregen. Dat betekent dat ik verantwoordelijk ben voor een bepaald genre en moet zorgen dat er altijd genoeg en goede boeken voor de klanten staan. Als begin kreeg ik Horror, niet mijn ding, maar ik merk dat je je op een rare manier toch gaat hechten aan zo'n boekenkast vol Stephen King, Clive Barker en J.K. Hamilton. Daarbij heb ik ook de Penguin Classics. Zoals de naam al zegt, de klassiekers van de literatuur; Jane Austen, Mark Twain, Charles Dickens enz. Sinds april heb ik ook Art onder mijn hoede gekregen. Best content zo met mijn secties, maar eentje miste nog en jawel, vandaag werd ik gefeliciteerd met mijn nieuwe sectie: Manga!
Sprongetjes in de lucht op mijn werk en zodadelijk heerlijk content naar bed, om morgen te beslissen welke boeken ik zal gaan inkopen.

Geen opmerkingen: