maandag 12 mei 2008

ben ik een geek?

Via Sophie, een collega op het werk, ben ik in aanraking gekomen met...

Think Geek, een site met belachelijk veel 'geeky' dingen, waar de humoristische en fantasierijke medemens zijn of haar hart kan ophalen aan gadgets en andere snuisterijen, die je eigenlijk niet nodig hebt, maar die oh zo leuk zijn om te hebben. Je kent ze wel, de T-shirts met grappige en rake teksten, de pennenbakjes, muismatten, notitiepapiertjes waar je je hele bureau mee kan volgooien. Te erg gewoon wat zij hebben en het ene nog leuker dan het ander. Wat denk je van bijvoorbeeld schattige pluche uitvoeringen van ziektes, virussen en andere nare zaken. Die hebben mijn hart wel gestolen.
Eenmaal de site helemaal gezien en m'n winkelkarretje met tien producten vol, heb ik na veel wikken en wegen me kunnen beperken tot vier producten:






Een T-shirt met de scheikundige manier van kijken naar chocolade.









Een T-shirt met lange mouwen en een capuchon. Heerlijk lijkt me.










Een bookworm, want dat ben ik nu eenmaal. (Dit is trouwens een van die pluche ondieren en ziektes, waar ik het in het begin over had.)







En de 'file folders with attitude'. Een leuke manier om je papieren op te bergen, wat toch wel bij mijn karakter past. En dan bedoel ik niet de humoristische kant, maar de ongeorganiseerde kant van mijn ik.




Leuke aanwinst toch? Voor nu in ieder geval...Ik vrees dat Think Geek nog niet van mij af is.

Geen opmerkingen: